sobota, 4 lipca 2009

GORĄCZKA

Czerwiec nie rozpieszczał nas dobrą pogodą, była raczej kapryśna, obfitująca w burze i nagłe ulewy, teraz dni są upalne i duszne, wilgotność jest wysoka, na dworze nieznośna parność. Ktoś powiedział, że bardziej gorąco i duszno już być nie może, czy rzeczywiście ?
Postanowiliśmy to sprawdzić.


na miejsce testu wybraliśmy ukryty pod ziemią węzeł cieplny


pajęczyna, znaczy jest tu życie


czuć zapach siarki

nada się ...



na ścianach skrapla się woda






ciężkie




SIEDLISKO - w ekologii zespół czynników abiotycznych środowiska, tworzący warunki bytowania danego organizmu. W ujęciu szerszym typ biocenozy i charakterystyczne warunki środowiska, w których żyje organizm (biotop). Przykłady siedlisk : potok górski - siedlisko pstrąga, skały - siedlisko roślinności górskiej, ocean - siedlisko rekinów, kanał ciepłowniczy - siedlisko żula




wychodzę stąd, żule łechtają mnie brodami




Darmowa żul - sauna








i pomyśleć, że niektórzy wydają na saunę pieniądze ... głupki




oo, koło sterowe !

kontrola temperatury

zabierzcie tu swoje kobiety, to lepsze niż spa


wypływamy


zaczyna brakować powietrza

uhh, te 30 stopni na górze to przyjemny chłodek

zdjęcia turystyczne niczym w Egipcie


rozmowa kontrolowana

halo, a tu kto mieszka ?

halo, to ja, pełznę do Ciebie światłowodem



drugi koniec tunelu, zobaczymy





też gorąco

trzeba się ochłodzić, siemasz Borewicz, idziemy do Maxima na ...


wyruszamy na spacer, połączony z lumpen - kanalarstwem metodą odkrywkową


rokuje

główny kolektor zamknięty, potrzebujemy cięższego sprzętu, ale co się odwlecze...

może tu coś kupimy

tutaj to już w ogóle wszystko można kupić

przykanalik pod ogrodzeniem

tak wygląda od środka



następny ster

to nie jedyny pojazd z "kogutem", który do nas przyjechał:)

-czemu odkryliście kanał?
-szukamy pierścionka
-jakiego pierścionka?
-narzeczonemu wpadł
-a po co wam tyle latarek?
-bo jest noc



pora wracać do domu, ale po drodze czyha tyle fajnych rzeczy

to nie dom publiczny:) ale ma wiele wspólnego z kanałami


ciężki bydlak

to chyba prowadzi do pobliskiego schronu


jest przejście !


To Ringstand Bauform, czy Regalbau?

co za różnica, skoro i tak zaspawany :) następnym razem wezmę więcej niż tylko podstawowe wyposażenie sobieradka kanałowego.

godzina późna, ale kibic zawsze się znajdzie

ten dobrze rokuje


ten właz czuje mój zimny oddech na swoich plecach


a po chwili miałem spotkanie z Transitem :) , ale jak mawiają geocacherzy : tylko wpis

aparat małpa i niewiele widać, ale uwierzcie mi, to nie był kot, ani pies :)

do zobaczenia wkrótce



1 komentarz:

  1. Niech Was cholera!!! Zazdroszczę takiej ekipy i łażenia w takie miejscówki. Moja ekipa składa się ze mnie i siostry, czasami ktoś do nas dołączy. Ale to raczej lajtowe wyprawy (NIESTETY!!!). Ja się wybieram jedynie do ursusa w ten weekend (mam nadzieję, że tam wreszcie dotrę). POZDRAWIAM i życzę POWODZENIA w dalszych wyprawach!!!!

    agni3szka

    OdpowiedzUsuń